måndag 18 februari 2013












Körde över en soffa till sonen igår,
som ni vet har han köpt en lägenhet, den ligger
precis bredvid ett av mina favoritställen på söder,
nämligen Urban Deli.




Åh vad jag gillar det stället...
Självklart blev det en brunch där och lite handlat hem.
Tex. dessa Tardivo mandarinerna, supergoda!
Ja det var ju det där med det orangea...jag fortsätter som sagt med citrus hela februari ut.





Allt är så fräscht & gott i den butiken !

Vi köpte dessutom med oss bosarp kyckling, den absolut
finaste kycklingen, tycker jag,  som dessvärre är lite svår att få tag i mitt närområde,
så den handlar vi alltid upp ett litet lager av och lägger i frysen.





Därefter körde vi vidare mot moodgallerian där vi plockade upp tavlan vi köpt, 
det är mansansiktet till höger, tycker den är FANTASTISK.
Den unga tjej som målat tavlan heter Emma Malm.


∼ ∼ ∼ ∼ ∼


Hade tänkt visa den in action i vårt casa...men tyvärr är det DEN tiden i månaden,
så migränen sliter i både huvud&kropp så det finns inte en suck att jag
skulle kunna utföra något här hemma överhuvudtaget...
Men jag lovar så fort sk*ten är över,  då ska tavlan upp på väggen
och ni kära vänner ska få se resultatet.

Men nu är det dags får två Eeze (migrän)tabletter till och att återgå 
till liggande ställning här i soffan...zappning av kanaler fortsätter....




k r a m åsa