söndag 17 februari 2013

HÄRLIGT MED ORANGE...














Just nu används väldigt mycket orange här hemma...
Det känns som man har en väldigt stort behov 
av C-vitaminer just nu och för mig
klingar just orange av en C-vitamin känsla!






Kanske är det för den godaste frukten JUST NU är APELSINEN,
äter minst två om dagen!

Min parfym, min kroppsolja och även deon och duschcremen
innehåller c-vitamn och doftar apelsin,
tycker verkligen om doften av citrus i olika varianter.





Februari är en månad gjord för orange  
en månad då vi måste trycka i oss MASSOR med C-VITAMIN
för att orka ta igenom oss minst 2 månader av fortsatt vinter,
och att då försöka få in lite GLAD färg i hemmet och på sig själv,
gör kanske att det går aningen lättare!



Nu ska jag in till stan och hämta hem min tavla
som jag köpte i utställningen på MOOD galleria
IN THE MOOD FOR LOVE ∼
ska bli spännande att se hur den gör sig här hemma på vår vägg!



SKÖN SÖNDAG PÅ ER



k r a m åsa