tisdag 11 juni 2013

CHAIR NO 14












I förra veckan kom min Thonet,
Chair no 14 som jag beställde från Artilleriet


som ni vet är jag förtjust i stolar och gillar
att ha blandande varianter vid matbordet.
Så nu ska denna stol få sin plats vid vårt bord!

Dessutom råkade jag även beställa en till Diamonds Lights.
Gillar den glödlampan väldigt mycket.


Tänkte att maken skulle få göra någon mer
kopparlampa åt oss.
Känner mer & mer för koppar just nu och vill plocka upp
det på fler platser i köket.




Har fått så många mejl från Er om jag kan lägga
ut en beskrivning på hur vi gjorde kopparlampan vi har över matbordet,
så det ska jag ta tag i kväll och visa en utförlig DIY lampa.

Nu ska här letas upp och framför allt putsas upp fler saker i koppar,
vet att vi har lite gamla kopparsaker i källaren som man kanske kan blåsa nytt liv i.




ÖNSKAR ER EN SKÖN FORTSÄTTNING AV DAGEN


k r a m åsa