lördag 6 april 2013

BIBLIOTEKSGATAN 11















Äntligen kom jag iväg till Biblioteksgatan...



Har ju varit så nyfiken på H&M´s nya internationella storsatsning.
Den 22 mars öppnade ju den första svenska butiken
på just Biblioteksgatan 11





En riktigt cool butik med snygga kläder, skor, väskor
smink & det jag fastnade mest för, smycken.




Lite shopping blev det förstås...





Bl.a detta snygga fodral till paddan, 
i skinande snyggt guldskinn.
Passar super till allt mitt guldsprejat här hemma!



Halsbandet kunde jag inte heller motstå,
med både silver & guld && framförallt KOPPAR...så snyggt...





När jag nu ändå är inne på detta med koppar, kan jag ju visa en liten
sneak peak på arbetet med vår egendesignade koppararmatur, 
kommer bli grymt snyggt...
visar mer när den hänger på plats.



NU ÖNSKAR JAG ER EN RIKTIGT
SKÖN LÖRDAGSKVÄLL



k r a m