söndag 7 april 2013

KOPPARARMATUREN UPPHÄNGD...















Här i vårt casa hålls födelsedagskalas för vår son ikväll.
Han fyllde år igår men då var det party som gällde, ni vet lördagskväll..
 Söndagen passar bättre att  tillbringa med släkten...


Måste bara lite snabbt visa er koppararmaturen
som maken hängt upp idag




Designad av mig och tillverkad av maken.
Åh vad nöjd jag är,  passar precis så bra över vårt matbord som jag hoppats!


Jag har hängt i olika sorters glödlampor 


i varje lampsockel och väntar nu på
leveransen av en Diamond Light  jag beställt hos Artilleriet, som ska höja
armaturen en ribba till.
Önskar även jag hade haft råd med en Crystal Bulb men...men 1149:- känns
lite väl mycket för en glödlampa, men snyggt hade det varit!

Nej nu ska jag återgå till kalaset,
ha en skön kväll, så ses vi imorgon!


k r a m åsa