tisdag 5 mars 2013

BoConcept...













Precis kommit hem efter en härlig pressfrukost
på drottninggatan & närmare bestämt





 BoConcepts designbutik




BoConcept har ju så fantastiskt snygga möbler och inredningsdetaljer 
har smygtittat på en soffa jag skulle vilja köpa hem till casat.
Så det var med glädje jag for iväg imorse...




Lyssnade på Mille Weilgaard Christiansen som berättade
om tankar runt BoConcept och deras Urban livsstil, som de satsar på
tillsammans med biltillverkaren Smart.





Gick även runt i butiken och njöt av allt det fina, det fanns mycket här
som jag lätt hade kunnat köpa med mig hem.





Roliga & supertrevliga trendexperten Stefan Nilsson fanns på plats
och talade om Urban Design och hur den skulle utvecklas i framtiden
dvs. i nutiden och framåt...




På detta sätt hade jag lätt kunnat tänka mig ALLA
frukoststunder, att gå runt med god smoothie & yoghurt ∼ allt nyttigt direkt från blueberry ∼
samtidigt som man tittar på vackra saker & hör intressanta personer tala,
verkligen helt ok!



Här är soffan jag önskar mig, en ganska liten & nätt hörnsoffa
som hade passat super härhemma iochmed att vi inte kan
få plats med någon stor variant i vårt lilla hus.
Riktigt snygg!


Nu blir det en lååång härlig promenad med pojkarna, innan
det är dags att ge sig iväg in till stan igen.
Ikväll väntar Alex Schulman på Maxim med showen ∼Älska mig∼
spännande att se hur han lägger upp den showen!


ÖNSKAR ER EN FIN EFTERMIDDAG&KVÄLL

k r a m åsa