torsdag 7 mars 2013

EN STRÅLANDE IDÉ












...... att spraya en trasig glödlampa



Hej härliga torsdag & Hej härliga ni...
Jag har fått frågor på mitt Instagram angående den guldfärgade
lampan här i HANDEN.
Som ni, här på min blogg, kan gissa har jag ju sprayat den själv med
min, snart gamla, Herdins spray guldbrons.
Denna färg rinner inte alls, 
det tycker jag verkligen att den borde gjort när man sprayar något som är runt...
men icke..inte en rand!
...jag har ju dessutom sprayat massor, 
(obs! inget fulspray på grannens garage...jag lovar...även om det kändes
lite lockandes en speciell dag)
OCH burken är fortfarande inte tom, det är sånt man gillar, 
mycket färg för en relativt liten peng.



Just nu ligger lampan på denna lampfot.
Nästa gång ni ser honom, glödlampan alltså, sitter han säkert i lampfoten
eller eventuellt hänger han i taket...vi får se vad för framtid som väntar på
denna lampa. 
Kan lova att ännu slängs han inte bort...trots att han inte lyser!
Men ni vet HAN GLÄNSER.


Någon annan som just nu glänser i mitt hjärta är Alex Schulman,
(denna länk är enbart för Schulman´s skull ∼ ni som sett/ska se älska mig, förstår precis vad jag menar)
efter att ha sett genrepet på Älska mig...så går det faktiskt inte att låta bli.
att Älska honom.
Så från att lite smått ogillat Alex Schulman (tycker han varit en elak sk't)
så gillar jag honom STARKT just nu.

Det är det jag alltid sagt, bättre vara snäll och älskad
än elak och hatad!!!
Hur svårt kan det vara????


∼ ∼ ∼ ∼ ∼ 

PS
Någon mer jag älskar just nu är Bertil Englund, hans sång i Älska mig,
FANTASTISKT FINT
(neej Lotta S, ser du!!! Nu skrek jag igen...kan du ge mig några e-moji på det???)






HA DET RIKTIGT FINT OCH ÄLSKA....SOLEN



k r a m åsa