lördag 9 februari 2013

RAMA IN...














Har precis varit och hämtat mina ramar som jag beställt hem.



Så denna halgråa lördag kommer tillbringas här hemma
med inramning av mina  kartposters.
 Hoppas även jag kan få maken
att hjälpa mig att få upp dem på väggen.
Ni vet när man väl fått hem något som man längtat efter då vill man att det 
kommer upp snabbt så man får se hur det blir på plats.
Jag har INTE tålamod att vänta!





Dessutom tänkte jag ge mina pelargoner lite omvårdnad & kärlek,
de har ju stått gömda i ett antal månader nu, utan både mat & vatten.
Tänk ändå att en del av dem ändå orkar blomma, vilken styrka i de uttorkade stammarna.
Startar med att åka iväg till trädgårdsmästare för inhandling av ny fräsch jord.
Nu anser jag att våren är på väg och pelargonerna ska få börja pryda mina fönster.

Att det är vitt & väldigt grått här utanför det låtsas jag inte om...
åtminstone inte just i dag...Idag är pelargonernas dag!


HA EN HÄRLIG LÖRDAG


k r a m åsa