fredag 8 februari 2013

MIN HELG ÄR HÄR...














Min helg har just nu startat...firade detta med att
svänga förbi Gateau på vägen hem,
behövde lite smarrigt bröd till kvällens middag.




Här tänker jag tillbringa den närmaste halvtimmen, tillsammans med 
nya Elle interiör som låg och lockade i brevlådan.




Med en ljusrosa färg på trycket som genast signalerade vår.





Dessutom tillsammans med en hallonmousse som råkade slinka ned
i kassen från Gateau.
Så ni förstår att här hemma,  alldeles ensam,
firar jag in denna helg. 
Åtminstone en stund...sen ska damsugarrackar´n fram!

Men nu en lugn & skön, andas in, fredagsfika


HOPPAS ÄVEN NI HAR EN MJUKSTART AV HELGEN


k r a m åsa



ps. den uppmärksamme kanske noterar att min sked på
nedre bild har blivit guldfärgad...jajamensan även där har sprayflaska fått
göra en insats!

k r a m igen åsa