söndag 10 februari 2013

POSTERS PÅ PLATS...















Nu är de äntligen uppe, mina kartor



så skönt att fått upp dem på plats!


∼ ∼ ∼ ∼ ∼


Men hörrni vilket tråkigt väder det är nu, 
februari känns ju inte direkt som någon höjdarmånad, 
grått och allmänt trist!!!
Inspirationen att hitta på något kul känns långt borta,
vill bara vara hemma och skrota runt i mysbyxor...

För att muntra upp eftermiddagen med något,
bakade jag några minisemlor




sådana som man får i sig i två tuggor,
är nämligen inte superförtjust i just semlor, tycker det kan bli för mycket av grädden
den här sizen passar mig perfekt.

Neej nu får jag nog rycka upp mig och ta mig för något
annars finns STOR risk att söndagsångesten greppar om mig redan nu
och det känns ju alldeles för tidigt än på några timmar...

SÅ SKÄRPNING ÅSA,  ta tag i DAGEN

S.Ö.N.D.A.G.E.N


k r am åsa