torsdag 7 februari 2013

FANTASTISKA ÖGONBLICK...














Vilken morgon vi haft, helt fantastiskt vacker.
Naturen bjuder på underbara ögonblick när man är lycklig över att ha kameran med sig!

Imorse nere vid ångbåtsbryggan, det är ju nästan ett riktigt halleluja moment
ser ni ljuset på andra sidan sjön...






Dessvärre tycker jag personligen att det kommit alldeles för mycket snö...igen
Jag vill INTE ha snö...jag vill HA tussilago...




Men är så tacksam för att solen skiner, det underlättar vardagen betydligt,
allt känns aningen lättare då.
Här får ni några bilder från vårt lilla kontor på övreplan



sett liksom bakifrån...
den bruna gamla dörren leder in i vårt sovrum.
Här sitter jag nu få förmiddagen och redigerar lite bilder innan
den riktiga arbetsdagen tar vid.

Så nu brudar tar vi tag i denna torsdag och jag hoppas
att det blir en riktigt bra dag för oss alla!



k r a m åsa