fredag 3 augusti 2012

MACARONS...









Härligt förmiddagsfika här hemma med 
macarons


Egentligen är jag INTE superförtjust i Macarons, tycker de oftast är för tunga & söta i smaken.
Väldigt konstigt att jag tycker så för jag ÄLSKAR ju verkligen
ALLT som är SÖTT...


Men när Macaronsen kommer från Ladurée då är det skillnad,
∼de är mycket luftigare och mindre söta∼
min absoluta favorit är
CITRON∼
Lakritsen är  ifs. inte heller helt fel!




På dessa bilder har jag lagt in ett nytt texture jag hittat på nätet,
med vackra ord på...


speciellt ett ord ∼peace∼
...det är ju det vackraste ord jag vet.




Nu ska jag ner en sväng till söta Mimmi och
hennes fina butik nere i Jungfrusunds Marina,
precis runt hörnet från här jag bor.


Dax att inhandla lite höstkläder, som hon precis fått in,
måste vara snabb med vissa kläder för annars försvinner de illa kvickt!


Tar med mig kameran så får ni se lite bilder senare...


∼ ∼ ∼ ∼ ∼ 


Ha nu en ∼FANTASTISK∼ fredag


k r a m&p e a c e
åsa