lördag 4 augusti 2012

HÖSTSHOPPING










Här ligger nu shoppingen utslängd på soffan,


jädrans vad mycket fint det fanns till hösten.


Tänkte prova och visa dottern, tror att mycket även faller henne på läppen...
tex. "ridbyxorna" från Malene Birger, av de köpte jag två likadana,
ett par till henne och ett par till mig. 
Tyvärr har vi ju inte alls samma size, så dela går inte
i denna familj...mamman är en alldeles för fikasugen för att hålla den "lilla" strl.
Som man säger been there done that! 
Någon gång i livet måste man ju få kunna unna sig lite extra gott tänker jag.
Tiden för det smala modell livet är över ∼ ganska SKÖNT faktiskt.∼

Ifs. är det ju ok med vissa toppar som sitter bra på mig och Hanna har dem
som oversize...hihi...det kallar jag ett schysst mode, passar ALLA!
Sen har vi ju bootsen∼där har vi samma strl∼ dessa i kartongen kommer hon att ÄLSKA!
så de behöver jag gömma undan, 
annars är risken STOR att jag ALDRIG ser röken av dem.



Slänger även ut några pics från "dagens" vardagsrum... när jag nu har kameran igång


här har ett gammalt ridspö fått flytta in...ska ta en närmare bild på det senare,
för det är en fantastiskt vacker utsmyckning på själva handtaget, som inte riktigt syns här.


På bordet lite blandade strandfynd



Nu blir det höst modellande här hemma,
samtidigt som vi tar en liten fika med rabarberpaj, som just nu sprider
en härlig doft ifrån köket.

en FIN LÖRDAG kan man säga,
med HELA familjen hemma tillsammans i några timmar.



HA EN MYSIG EFTERMIDDAG NI MED






k r a m åsa