lördag 18 augusti 2012









Lite fler bilder från mässan Nordic Charm,
kunde inte hitta några speciella nyheter som skilde sig från förra höstmässan




det mesta var detsamma.   ∼Milda, lugna naturfärger∼



Ni ser, man känner igen sig...
Inga STÖRRE nyheter här alltså...



Chhatwal & Jonsson visade upp sina fina new paisley kuddar för första
gången på Formex, så det kan man väl ifs.  säga var en nyhet




 likaså hade by nord en fin monter som kändes lite NYTT just på formex
för övrigt tycker jag som sagt att allt var same ∼ same


En fin liten lampidé som jag ska göra en copy på här hemma till min ∼kvinna∼ i trappan
 är denna med pinnarna som hängde i Västergårdens
mycket ∼som alltid∼ hemtrevliga monter



En GLAD och LYCKLIG Krille in action i just Västergårdens
monter.

Idag blir det en slö & slappardag här hemma,
ska bara ut och samla ihop pinnar i trädgården till min
lilla lampskärm, för övrigt kommer det INTE bli mycket gjort
här hemma, känner mig sådär lagom mör efter två dagar
på mässan.


HA EN HÄRLIG LÖRDAG


k r a m åsa