lördag 18 augusti 2012

KVISTLAMPSKÄRM...











Nu är jag på gång med skärmen
till ∼lampfoten∼ som ni kan se här



tänkte att min skärm skulle bestå av lärkträdskvistar, tror de passar bra eftersom
skärmen är väldigt liten och de kvistarna är tunna, så att inte intrycket blir för grovt
till den lilla späda kvinnan i trappan...



dessutom har vi har väldigt många sådana i vår trädgård!





Gissa vem som skulle upp på bordet för att provsmaka...
jomenvisst är det vår alldeles egen ∼KOTTMAN∼
handlar det om kottar då är han där...OMEDELBART.

∼ ∼ ∼ ∼ ∼


Jädrans,  nu ser jag här på bilderna att skärmskelettet (heter det så?) 
lyser alldeles för vitt...det gillar jag INTE



 då blir det ∼gör om gör rätt∼ så nu lindade jag det först med brunt sammetsband
och sen på med kvistarna, tror det blir en mjukare känsla...
Nu ska jag fortsätta arbetet med skärmen så får
ni se resultatet sittande på foten imorgon.


HA EN FAB LÖRDAGSKVÄLL!!!