torsdag 16 augusti 2012

NORDIC CHARM...






En lång dag har tillbringats på formex mässan idag
bjuder på lite "knasiga" bilder därifrån,
på en av deras utställningar, 
där det kändes att gå runt som Alice i underlandet med alla kitschiga prylar




Här fanns det hur mycket knasigt som helst att titta på...


något som fortfarande håller i inredningssammanhang är HÄSTAR,
de fanns fortfarande kvar i ALLA former!
Så vill du vara  ∼inne∼ höst skaffa dig en häst.


∼ ∼ ∼ ∼ ∼


Trendtemat för höstens formex är Nordic Charm... 

den blonda, enkla nordiska inredningsstilen med naturnära material 
och färgstark mönsterdesign fortsätter sitt segertåg över världen,
i morgon visar jag mer bilder från utställarna och vad de vill
att vi köper in till hösten, kan säga att det fortfarande är NATUR som gäller
i alla dess former och fortfarande dessa mjuka dova färger som vi
här i norden är så förtjusta i  
 ∼smakfullt & snyggt, precis i min smak∼

Nu är det med trötta fötter & trött rygg jag drar mig tillbaka upp till sängen
för imorgon blir en ny dag på mässan,  då är det JULEN jag ska kika
närmare på.

k r a m & g o d n a t t   åsa