söndag 5 augusti 2012

PRIMEBOOTS & GRILLAD FRUKT....










Äntligen bjöd gårdagen på en kväll att tillbringa utomhus...



ifs. så kall att man var tvungen att ta på sig en varmare tröja, passade på att prova min nya 
med stjärnor på armbågarna,



dessutom hade jag mina nya boots, typ ridstövelmodell...supersköna!
Jag är ju en relativt lång människa, 176 cm, har därför lite problem med klackhöjden
så high heels är definitivt inget för mig, men den här höjden kan nog fixa utan att känna
mig som modell flaggstång!
Här kan jag beundra min dotter som har "samma" längd som mig och på det
skor med 15 cm. klack då pratar vi 1.90 hua...det har jag ALDRIG vågat ge mig på!


Ljuslyktor tända över hela terassen, för att försöka ge lite mer värme
till den kyliga augustinatten...


Till efterrätt igår grillade maken färsk frukt på spett ∼mango,ananas, persikor, päron & äpple∼ 
kryddade med grillströssel Choklad&Chili,  till det serverade vi vaniljglass.
Detta kan jag verkligen rekommendera ∼supergott∼ och enkelt!




∼ ∼ ∼ ∼ ∼




Har fått några frågor här angående min stege...


... i vardagsrummet,
det är en gammal rackare som jag hittat i vår trädgård.
Övriga familjemedlemmar blev inte glada när jag släpade in den,
men vet ni...JAG är GLAD i den...så den bor kvar...


Tror att man kan tillverka en liknande själv av störar (obehandlade) som man sågar till,
måla på med Jotuns´s drivved´s lasyr
kladda på lite filmjölk och låt den tillbringa tid utomhus i regn & rusk!










EN RIKTIGT FIN SÖNDAG ÖNSKAR JAG ER