onsdag 8 augusti 2012

EN... D R Ö M T R Ä D G Å R D










Min bror har en drömträdgård...


eller rättare sagt min svägerska har en drömträdgård...
brodern råkar bara bo där


denna trädgård är så fantastisk, det finns hur mycket som helst att upptäcka
i växtväg och dekorationer så underbara.
 ∼Svägerskan∼ kan ALLT som man behöver kunna om växter
och anläggandes av trädgårdar.


Nu kan jag inte alls namnen på ALLA dessa FANTASTISKA växter,
men det kan Pia ∼svägerskan∼ så är ni intresserade
gå in på hennes blogg TORVANS och kika...
massor med FINA växter och intressant läsning!



Ser ni den söta lilla bruden här ovan...det är I S A mina hundars
favoritkusin! 
Ser nu att hon har lite väl buskiga ögonbryn, passar INTE en vacker kvinna, 
en ryckning vore nog på sin plats där...
dags att plocka fram pincetten


Superfint trädgårdspynt har Pia också i sin garden,
matchande till hennes växter...så snyggt!!!



Ni kan ju gissa hur mycket bilder jag fick ihop
på några timmar  av deras ca. 2000 kvm. vackra trädgård.
(detta var BARA en liten, liten del)

Fler pics. kommer jag att visa,  framförallt på
Pia´s ljuvliga tråg som hon tillverkar själv och bygger
upp fantastiska miljöer i.
Det är något jag själv ska ha som mål att göra innan HÖSTEN tar över.




Ha en riktigt skön onsdagskväll alla!