tisdag 7 augusti 2012

IT´S ALL ABOUT SOAP...












Älskar tvålar...alltså fasta tvålar,
har flytande tvål på gästtoaletten,  men i vårt eget badrum
vill jag ha en fast tvål, gärna med en underbar doft!

Har provat många varianter...
tål inte dem som spricker och bli fula.
En tvål ska vara slät, jämn och fin ända till slutet.
∼ni hör för mig är detta viktiga saker∼

Nu till min STORA förfäran


titta på tvålen från ett av mina
STÖRSTA favoritmärken...
jag är chockad...hur är detta möjligt efter 1 veckas användande
(doften fig. är ifs. fantastisk)


det är väl bara att inse fakta...
(denna tvål har vi haft i duschen i 2 veckor, inte en skråma)
de duktigaste tvåltillverkarna finner  vi nog i frankrike
le savon en france∼


Hur vill ni ha det??? 
Tvål i fast eller flytande form?


Hoppas NI får en skön kväll,
MED eller UTAN fast tvål.