torsdag 9 augusti 2012

EN ANNAN DEL AV...TERASSEN









Godmorgon


Frukost & ett magasin på 


en annan del av terassen.
Vår terass är går till viss del runt vårt lilla casa,
så på ena sidan har vi morgonsol och andra eftermiddagssol.


Idag har vi ingen SOL alls idag...vart jag än försöker gå!
Men har man sommarsemester
då ska frukosten ätas utomhus oavsett väder,
så här är det på med jeans och tjocktröja!
∼Tur att jag har med mig hett te∼

Kan dessutom meddela att jag är ensam med dessa ¨sitta utomhus tankar oavsett väder¨
så ni kanske förstår att jag därför sitter här ensam just nu!
∼Men jag fryser inte...absolut inte...hmm...
f*n oxå att jag glömde raggsockorna!!!∼

VÄLDIG TUR ATT TEET ÄR REJÄLT HETT


Hoppas på en FIN torsdag till Er
och ni som har startat arbetet...imorgon är det ju FREDAG igen!