fredag 13 april 2012

Jag har fått ett antal mejl angående våra
taklampor vi har över vår matplats



Dessa lampor har vi köpt på Ikea,
och sedan har jag lite slarvigt målat dem med Jotun´s
drivvedsfärg för att jag ville att de skulle se lite så där
lagom ruffiga ut.
LERAN Taklampa IKEA Handgjord skärm; varje skärm är unik. Ger både riktat och spritt ljus, bra för att lysa upp ett matbord.


Denna bild har jag tagit från Ikea´s hemsida,
så här såg de ut från början.
Lampan heter Leran och kostar 299 kr.





När jag var uppe hos vår lokala trädgårdsbutik idag,
hittade jag denna lilla goding...

Årets pelargon 2012




med namnet First Yellow Improved.

Riktigt söt var den - knoppen är ljusgul men den utslagna blomman 
skulle jag kalla cremefärgad.


Fortsätt NJUTA bästa dagen...


k r a m åsa