fredag 13 april 2012



Godmorgon Fredag...





Ledig härlig fredag med tid för lång frukost,
efter en väldigt hektisk vecka...



Yoghurt med god müsli från underbara Olof Viktors, där vi självklart
landade på fika under vår konstnärsrunda på Österlen.





Grönt te från Kusmi med jordgubbssmak, ett favorit te så här på vårkanten
när de svenska jordgubbarna snart finns i butik.
Jordgubbssmaken är fantastiskt i just detta te!


Dessutom förhöjs  lyckan av teet när jag får dricka detta ur  mina nya
underbart fina keramikmuggar från Pyttan Åberg.

Hur jag fick tag i dessa är en berättelse för sig,
hur jag trängde mig in i denna rara människas verkstad på Annandag Påsk,
ibland får man verkligen skämmas för sig själv och hur man
uppför sig...
Jag ska berätta historian senare idag när jag visar mer bilder av den
 härlig keramik jag fick med mig hem från henne!






NU ÖNSKAR JAG ER EN FINFIN FREDAG
så ses vi senare...




ÅSA