fredag 30 augusti 2013

ÄNTLIGEN






har jag lyckats spara ihop pengar så jag kunnat köpa 
mig boken om
Tom Ford.



Blev på något sätt förälskad i denna man efter att jag
sett filmen a singel man med Colin Firth i huvudrollen & regisserad av
just Tom Ford.
 Såg filmen 2009 och den har på något sätt fastnat i mitt huvud, tycker det var
en av de bästa filmer jag någonsin sätt.  Så otroligt fin!




Nu, alltså fyra år senare har jag äntligen fått hem B O K E N
& den är precis så underbar som jag föreställt mig.



Helt fantastiska bilder från Tom Ford produktion, 
 framför allt från Gucci.

Denna bok kommer ta låång tid att bläddra igenom...




Jag älskar ju verkligen fina böcker, men de är ju absolut inte gratis.  
Så ibland får det ta tid för det finns ju många viktigare
hål att stoppa pengarna i, men desto större lycka när man lyckats spara ihop
till något man längtat efter.

Tom Ford boken kommer jag bläddra i,  om och om igen
& bara njuta av, den kommer vara väl värd sina pengar känner jag.



HOPPAS NI ALLA FÅR EN SKÖN FREDAG,
min känns redan bra här tillsammans med  T O M 


k r a m åsa