tisdag 28 maj 2013

TAPPAT TRYCK...











Min älskade Isomatic har tappat trycket!!!
Hur ska jag klara mig...



Idag var det dags att lämna in honom för
lite service så att han kvicknar till nu inför stundande sommarcappuccino's.
Servicebutiken ligger på Hornsgatan, så äntligen blev det
tillfälle att besöka det nya HORNSTULL









Fräscht & modernt var det, fullt med restauranger och fikaställen.




Vi valde att äta lunch på Hornhuset,
dagens var en klassiker ∼ majskyckling, pommes & en fantastiskt god chiliaioli.   

 Den aiolin kommer bli en klar favorit till grillat denna sommar!
Lovar lägga ut recept när vi kommer fram till hur den var gjord.



Tänker nu sätta mig tillrätta bredvid mina fantastiska syrener,




och läsa ut boken ROSENGÄDDA nästa av Emma Hamberg.
Har ni inte läst den så gör det, en helt UNDERBAR må∼bra saga.


k r a m åsa