söndag 26 maj 2013

PINK IT IS













känns som en fin färg såhär
på morsdag
och här i vårt lilla casa har nu en del rosa fått flytta in.


Självklart tillsammans med ∼ som alltid ∼ grönt.
Väntar fortfarande på att hitta en ny ljus matta, men mattor är svårt ∼ och dyrt ∼ tycker jag.
Har man dessutom som oss två hundar så vill man absolut inte lägga
för mycket pengar på en matta, för med hundar kan det ibland hända lite olyckor, 
så där får man tänka sig för.
 Speciellt om man vill ha, som jag just nu vill, 
en ljus historia.








Om ni nu sitter hemma i det regniga vädret och undrar
hur sjutton det kan se så soligt ut hos mig, så vill jag upplysa om att
dessa foton togs i förmiddags och att det just nu vräker ner vatten
utanför våra fönster.





Men jag är lycklig ändå
för ikväll är det ännu mer 
som gäller för mig




så dags att dra sig in mot Globen.