måndag 1 april 2013











F.I.K.A på Dalarö


 med goda vänner stod på dagens lilla utflyktsschema



Dalarö Bröd´s vaniljhjärta var det allra godaste
vaniljhjärta jag har provat...och jag har provat många ska ni veta.
Vaniljhjärtan är ju det fikabröd som jag älskar allra mest och har gjort
sedan jag var barn, ledsnar aldrig på dem!


Till vanilj ❤ blev det självklart en cappucino,
den var precis lika god...


Mitt nya skira peacehalsband var med
∼ köpt på Bikbok ∼




på det riktigt mysiga lilla cafeet.
Underbart att sitta så här och fika i lugn & ro,
där det inte är så mycket stoj runt omkring, det behövs ibland..



på vägen hem blev det ett helt fantastiskt ljus över
himlen som jag bara var tvungen att fota utifrån bilrutan.
Otroligt vilka bilder naturen bjuder på ibland!


Nu hoppas jag att ni får en riktigt fin
annandagpåskkväll.




k r a m åsa