tisdag 26 mars 2013

ZETA´S TRÄDGÅRDAR















som att komma nära inpå medelhavet


med doftande träd fyllda av små citroner gula...



& trädgårdscaféet med smak av apelsinmazarin och kaffe.



Här går man runt & njuter av allt det vackra


utplacerat på ett helt fantastiskt inspirerande sätt,


 som gör att man direkt vill åka hem och styla om och framförallt
plocka in mer växter & mer grönt som omedelbart ger rummet
mer kraft och värme.



Som tex. denna sötnosen...tror det är någon form av vildpelargon,
kunde inte hålla mig borta från den.  
Nu står det en likadan i mitt fönster & jag njuter varje gång jag går förbi...



Här utanför står dottern och njuter av solstrålar som sakta värmer
mot frusna kinder.




 Vintergäcken kikar upp mellan de vissna bladen,
som ett löfte att våren verkligen närmar sig.


Önskar verkligen att det går fort nu...med våren alltså...
när jag nu har köpt med mig minipenseer hem.
Skulle så gärna vilja göra lite vårfint vid entréen nu till påsk!





k r a m åsa