onsdag 20 mars 2013

ORKA...













Här sitter jag...
med kaffet & några sköna magasin


orkar INTE resa mig upp från stolen




men känner att jag måste.
Måste ner i tvättstugan med klädseln till soffan
 ∼ den ska nu in i tvättmaskinen ∼
 soffan är såld och på fredag kommer vår NYA
fina soffa,  vad jag längtar....




Ni vet när någon ny möbel kommer in i hemmet, 
då har man all anledning att kanske möblera om lite  ∼hmmm igen...∼
åtminstone tavelväggen måste ju anpassas efter den nya höjden.
Sen vet man ju aldrig hur det är med mattan, kommer den passa eller
måste även den bytas ut...ska bli spännande att se vilka förändringar som
behövs göras för att det ska bli mysigt.
Något som är riktigt mysigt med soffan är namnet
Cocoon...tänk er själva att liksom ligga insvept i en kokong, det tycker jag låter
alldeles superskönt!

Neej nu måste jag resa mig från kaffet, datorn & tidningarna 
och sätta lite fart här hemma...tvättstugan kallar...



k r a m åsa