söndag 4 november 2012

SMYGSTARTAR










julpysslet...redan...



ja vet...det är alldeles förtidigt...
∼ men jag kallar denna stjärna för höststjärna ∼
så förstår ni...att det är INTE är en julstjärna...




Kände bara att jag behövde en aningen mer mysljus vid
soffhörnan, det är ju så gräsligt mörkt nu, redan på eftermiddagen.

Plockade in några grenar från vårt stora lärkträd vi har i trädgården,
tog fram ståltråd och en julstjärna ∼ oops en höststjärna ∼ 
klädde in stjärnan 
(på liknande sätt som jag gjorde med lampskärmen tidigare i år)
med lärkgrenarna...



och ser ni lite extra mysig belysning vid soffan.




ja,ja, jag vet...nog ser det lite väl juligt ut...
Men va sjutton gör man när pysslet kliar i fingrarna,
då gäller det väl att passa på...
eller...är det bara jag...



HOPPAS NI FÅR EN SKÖN AVSLAPPNAD 
SÖNDAGSKVÄLL


k r a m  åsa