onsdag 31 oktober 2012

MITT LILLA HJÄRTA














fyller år idag...


nu är hon ju aningen äldre än på denna bild,
dessutom har hon aningen MER hår




men fortfarande är hon MITT LILLA HJÄRTA, EN AV MITT ALLT...




Dotter´n fyller ju år på
HAPPY HALLOWEEN
så under alla hennes småbarnsår har det varit häxfester,
med svart pasta, fingerkorv och spökmaränger...
För en mamma känns det faktiskt helt ok att den tiden är över,
nu nöjer hon sig med lite fina pumpor utanför dörren 
∼ vissa saker gör det absolut inget att barnen växer ifrån ∼



Har köpt mig en ny rolig tisha (på rea, från Nelly)


tänkte ha den ikväll under min älsklingskavaj och tillsammans med nya dayjeansen,



ingen större halloween utklädnad va???
Kanske kan jag sätta en pumpa på huvudet så ser det genast lite
festligare ut, neej skoja bara vi ska INTE ha något halloweenparty,
bara ett gott restaurangbesök.



ÖNSKAR EN EN FIN HALLOWEEN



k r a m åsa