torsdag 30 augusti 2012

STARSTRUCKED...











Gårdagen gav dottern STOR lycka


hon fick arbeta en stund med sin STORA idol!!! 

Känner ni igen denna låt, kan säga att vi hört den
ALLDELES för OFTA här hemma
och hans film  Get rich or die trying har rullat på tv´n vad som
känns som tusentals gånger.  
Igår fick hon prata med honom på riktigt och han var så otroligt
ödmjuk sa dottern, det har han väl med sig från det eländiga liv han levt i sin barndom!
∼hon verkligen sprudlade av lycka när hon kom hem∼

Jag försöker tänka ut någon känd som kunnat gett mig den lyckan...
men vet ni...kommer inte på någon...och det känns ju fruktansvärt trist faktiskt,
att jag inte har någon som jag skulle bli så G L A D över.
Måste verkligen tänka vidare...någon skulle man väl
ändå vilja träffa???






med sig hem hade hon också hans hörlurar street by 50 dessutom signerade av honom själv.
(fruktansvärt bra ljud ∼ måste jag bara säga)
Ni kan förstå att hon somnade L Y C K L I G i går kväll.

Själv ska jag nu sätta mig ner och verkligen tänka efter
om det finns någon kändis som skulle ge mig en liknande lycka...

Jädrans vad jag tänker...men vad trögt det går!!!


HA EN TOPPEN TORSDAG