måndag 27 augusti 2012

RIKTIG HÖSTKÄNSLA












var det denna morgon när jag gick med hundarna i skogen




det var kallt...hade faktiskt önskat att jag tagit på mig vantar, fingrarna
var helt nerkylda!
Nu måste jag börja plocka fram lite tjocka tröjor, varmare skor och
höstjackor,  dags alltså att byta årstid ute i hallen...



Plockade med mig lite fina nypon...



och rönnbär att pryda matbordet med, blir omedelbart
en varm höstkänsla i rummet...
Men hörni är det inte ganska mycket rönnbär nu på träden...
ett tecken på att det blir en kall/snöig vinter eller är det bara 
något man säger???

Neej nu är det dags att fara iväg till arbetsplatsen
och starta denna jobbarvecka!!!


MÅ SÅ GOTT

k r a m åsa



PS. Du anonym som skrev om min fina lampa/kvinnan i trappan,
du hade en likadan...vet du var hon kommer ifrån...skulle GÄRNA vilja
höra mer. Vår lampa bodde ju nämligen redan här i huset när vi flyttade in
så jag vet inte alls vart hon kommer ifrån...ursprungligen.