tisdag 31 juli 2012

REDIGERINGS GALEN...











Så trött idag
kan ni gissa varför
inget party här inte...
utan redigering av bilder.


Fotade ett litet eiffeltorn, stående på en gammal bok



sen startade jag ett hysteriskt googlande efter textures
jädran´s vad roligt det var...
Maken kröp till kojs ∼ej semester∼ själv blev jag sittande
framför datorn tills hjärnan kändes som den
skulle krulla ihop sig och lägga sig i ena hörnan och tacka för sig.
Oj, oj, oj en heel vetenskap detta med redigering måste
jag säga, men f*n va kul!!!




 I morse när min vovve Sören smockade till mig i fejset
för att jag skulle vakna, kände jag mig totalt förvirrad,
men efter kaffe & morgonpromenad är jag på G igen.
Tror jag lägger mig på terassen med benen i solen
och huvudet under ett magasin och småsover fram till
partyprinsessan kommer hem på eftermiddagen, från Marbella,
då blir det liv i luckan igen!!!




T U R att jag har S E M E S T E R
∼ för ikväll fortsätter googlandet∼






FIN DAG TILL ER ALLA