fredag 20 juli 2012

FEJKAD ÖPPEN SPIS...










ÄNTLIGEN

känns väldigt konstigt att arbeta så här mitt i juli,
det var väääldigt länge sen jag gjorde det sist
 - tror faktiskt det var när jag sommarjobbade!

 Nu har en vecka gått och en vecka är kvar
sen blir det tre härliga semesterveckor i augusti...

Visade igår en bild på en vissen vacker växt i min lilla partyprinsessas rum
och skrev att den stod på hennes öppna spis. 
Känner mig nu tvungen nu förtydliga
detta, då jag lixom ljög lite...Här är den öppna spisen...en fejkad historia,
maken har alltså gjutit upp en stenvägg med en stenspis, men det finns alltså
ingen skorsten ansluten!




Så låtsasved med olja eller vanliga ljus är vad som gäller här.

Den vissna fänkålen har nu fått gått hädan och Buddha har tagit plats.



Tänkte ta lite fler bilder från söta partyprinsessans rum
för att visa hur fint hon har det...men vet ni här kommer då dessa "äkta" bilder
som jag tycker år lite halvtråkiga...eller rättare sagt heltråkiga att titta på, 
för visst är det så här det ganska ofta ser ut "på riktigt"
hos många av oss, speciellt efter en snabbpackning för att kvista iväg
till Gotland några dagar!!!!
Gillar speciellt den första bilden...där bikiniöverdelen samsas med 
någon typ av pälskrage...hoppas verkligen inte att det är något dött djur
som ligger där!!!    

Vet ni jag stänger dörren, så återkommer vi när
STORSTÄDNING skett, för under allt detta vardagsliv finns det faktiskt
ett riktigt fint rum...hihi...




NJUT NU DENNA ALLDELES UNDERBARA

kära vänner


och ni med med semester...
SKÄNK EN TANKE TILL OSS SOM SOMMARJOBBAR


k r a m åsa