måndag 23 april 2012





Tack snälla NI för super rara kommentarer och mejl.
Det värmer när man ligger här och surar med migrän.



När jag åker på en sådan här tråkig "attack" som igår så sitter den 
tyvärr i några dagar. 
Så idag är jag hemma från arbetet och lullar runt här med något
som känns som en bakfylla from hell!


Mest ligger jag i och för sig placerad i denna stol, med te och


dessa tabletter på en armlängds avstånd.


För er som undrade om vad jag äter för tabletter så är det dessa,Diclofenac
likadana som Ezze men den "billigare" varianten. Kan man få i sig de första två
i rätt tid...så fungerar de riktigt bra för mig.  Men blir det som denna gång så är det liksom kört,
då får man ta dessa vidriga 3 dagar!!!




Förhoppningsvis är "bakfyllan" bättre i morgon,
så att jag åtminstone kan släpa mig till arbetet.
Jag blir så fruktansvärt rastlös att ligga hela dagarna
och med detta "tunga" huvud klarar jag inte av att läsa som annars
hade kunnat varit en räddning...


Hoppas NI ALLA har en riktigt SKÖN vecka på gång,
utan "bakfylla"


k r a m, k r a m åsa