lördag 24 mars 2012





Gårdagen på MOOD Stockholm
var supermysig - en riktigt härlig galleria, med små butiker
av helt annat slag än de vanliga butiker man som oftast
stöter på över hela Sverige.

Trodde jag hade fotat 12 fina pics att bjuda på - men vet ni
när jag kom hem låg minneskortet var på bordet:(
 Jag önskar verkligen att min kamera visade STORT när inte minneskortet var i...
Händer alltför ofta...!!!

Tapasen på Boqueria kan VERKLIGEN rekommenderas,
supergott,
även om det igår var alldeles för stressig/okunnig personal,
men där tror jag de blir bättre - med lite erfarenhet...






Denna lördag bjöd på en lugn hemmakväll, med alldeles för många
av dessa, mina absoluta favorit påskgodisar



MARSIPANÄGG från Anthon Berg


Frågan är bara - hur MÅNGA ska jag få i mig
innan jag känner att det är NOG...har väldigt svårt
för detta med NOG när det gäller just SÖTSAKER...




k r am&g o d n a t t   
Åsa