onsdag 1 februari 2012

Tattoo...





Jag är ingen big fan av tatueringar,
min dotter däremot tycker det kan vara väldigt fint, hon har dessutom
tre stycken små diskreta placerade på sin kropp.


Ändring!!! Numera har hon fyra...


Tänkte sura lite och bråka på henne,
men när jag läste detta, se nedan, kopierat från hennes blogg,
fastnade bokstavligen bråket  i halsen på mig.


TACK älskade unge

om jag vågar ska jag skaffa mig en egen, för DIN skull ♥♥♥






TISDAG DEN 31 JANUARI 2012, KL 07:03
..... Jag visste exakt vad jag ville ha!
Jag ville ha en symbol som påminde mig om min mamma som jag saknar så mycket att jag dör här borta.
Det blev därför ett litet jättefint peace märke bakom mitt öra, för just peace märken påminner mig så mycket om henne ♥ är väldigt nöjd!
Det är på ett bra ställe för har man inte uppsatt hår (som jag aldrig har) så syns det inte.
Lägger upp fler bilder imorgon för nu ska jag sova! 







åsa