tisdag 24 januari 2012

Bleka tänder...?





Jippii, en av mina älskade ungar är hemma igen...

foto:@my casa

Äntligen har jag fått hem min älskade son, 
känns lite lugnare i en mammas oroliga mage...




Sonen hade med sig några stripes hem för tandblekning, känner att jag vill prova! 
Ser mig själv imorgon bitti som en kvinnlig version 
av Andreas Carlsson (ni vet han i förra Idol juryn)
som gav oss svenskar ett ansikte för just kritvita tänder...
- - - - - - - - 
Kära Lotta, du som bor over there, vad tror du, vågar jag testa
eller kommer mina stackars tänder frätas bort totallt...


foto:@my casa


Min dotter får jag fortsätta att ha en viss oroskänsla 
kvar i magen för i några veckor till...tungt, men med skype så
går det ju faktiskt riktigt bra...duktig mamma!!!


Förstå i morgon när vi skypar vad bländad hon kommer bli...
av mina vita, skinande tänder hehe...




k r a m & g o d n a t t
åsa