fredag 16 december 2011

Julklapp till mig själv...och någon till...






Nu hänger den här hemma, min julklapp som
jag köpt till mig själv en mobil vid namn Himmelis.
Köpte den igår hos Lotta Agaton shop - har velat haft den länge...




NÖJD - Jajamensan...





Den här fina planchen av min favorit stad no.1 kunde jag
inte heller motstå - passar super i köket.



en fin mugg till finaste dottern




och en vinflaska i trä av Daniel Franzén




kommer passa alldeles utmärkt i makens vinkällare.

Det var lite pics från det jag fick med mig hem igår
från Lotta Agaton Shop.  
Kan verkligen rekommenderas om man
vill ha det där lite extra till den design medvetna som man inte 
hittar på andra ställen. 

Nu är det en härlig fredagskväll som gäller med god mat
och goda vänner och kraxande röst.


k r a m   k r a m  åsa