söndag 18 december 2011


Julgran modell 2011



Här står han nu, vår granna kungsgran.

I och med att vi inte har några små barn längre
på våra jular, tänkte jag i år göra en annorlunda variant




 Jag valde att skala av lite granar nertill,
där hängde jag bara röda kulor


så ligger man under granen,

när sjutton ligger någon under granen??? 
Kan ju enbart vara någon som fotograferar...

så ser det helt fantastiskt ut




Uppe på granen hängde jag årets favoriter!


✻ ✻ ✻


När sonen kom hem, föll hela hakan ner, han utbrast
- Men mamma, den följer inte traditionerna...
Jag fick lova att när första syskonbarnbarnen eller egna barnbarn kommer, så ska
vi ha vår traditionella Disney gran igen.


Ni vet, det är svårt med förändringar...


✻ ✻ ✻ 


Hur som helst han luktar...gott...gran...granen alltså, inte sonen,
sonen luktar också gott, han luktar son...




Hoppas alla har en fin 4:e advent!


k r a m åsa