söndag 20 november 2011

Skyltsöndag i stan...




Bestämde oss för att ta en tur i till storstaden i dag,
hela familjen inkl. våra två hundar
lite social träning för fyrbentarna är ju aldrig fel!



konstigt nog var vi inte ensamma!!!

Det var kö på NK för tomten var där och det var då vi kände
big mistake, totalt fel dag att social träna vovvarna just här.




Dottern bestämde sig för att köra hundtricket, det går ju ALLTID hem,
måste vara för att Sören är så himla söt...
Konstigt nog funkar ALDRIG hundtricket när jag bär runt på honom,
då är det bara konstiga tanter som kommer fram och klappar
och smackar med munnen.


























Vet inte vad jag ska tycka om årets julskyltning på NK,
brukar älska det...men i år var det faktiskt lite för coolt och på
gränsen till läskigt!
Kan inte påstå att det gav oss någon extra kick inför julen.






Däremot har Stockholm i år satsat extra mycket på belysningen
och den var verkligen underbart fin -måste in någon kväll när
himlen är riktigt mörk, då är det nog fantastiskt!


Nu ligger både make och voffar i soffan och snarkar,
helt slut alla tre!!!

Själv ska jag ställa mig i mitt fina kök och inviga mina nya kastruller jag köpte
i dag, i och med att nya spisen är induktion så fungerade inte alla våra
gamla utan den fick bli en nyinvestering.
Biff med lök, sky och kokt potatis och sallad står på söndagsmenyn i kväll.

SKÖN FORTSÄTTNING PÅ SÖNDAGEN