lördag 27 augusti 2011

Sminkfrossa + några tips...






Varje början på hösten har dottern och jag en tradition - en sminktradition.
Då gäller NK med en provsminkning på någon av deras märken,
jag körde på Chanel och dottern på Armani, och som ni ser så blev det självklart 
shopping också...


dottern köpte en underbar parfym från YSL - som heter Saharienne,
doftade fantastiskt gott



jag köpte en ny tonande dag kräm med "självlysande" partiklar,
som är bra när man fått lite linjer i ansiktet, den kom från just Chanel.
(rekommenderad av duktiga Anna Kokotos)
I den andra kartongen ligger den enligt mig & dottern, bästa
brun-utan-sol cremen, från Clarins



vi fick med oss prov på en ny BUS, som de blandat in i den "gamla" 
super bra Lisse Minute (primer). Den ska bli spännande att testa, så
fort man känner att den naturliga sommar färgen är borta - det går ju väldigt
fort nu när man arbetar och inte kan underhålla solbrännan längre :(



Jag älskar verkligen att ha denna egentid med dottern, det var precis detta 
man längtade efter när hon föddes, att ha en egen dotter att gå runt i stan
 och shoppa, fnittra och tramsa med och nu är man här,
det är såå fantastiskt roligt!






Efter denna mysiga smink stund satte vi oss på Nobis och 
åt en smarrig middag.




Vilken ljummen fin kväll det var, kändes som man var vid medelhavet
super skönt.


Nu önskar jag er alla en riktigt god natt 


PS. vill bara säga att det även är jätte roligt att ha egentid med bästa sonen,
men då är inte shoppingen så kul... men maten desto bättre - men sonen är
för tillfället på semester, så just idag fick han inte följa med.