torsdag 25 augusti 2011

Nytt k.ö.k...





Sitter vid min lilla hörna i kök/vardagsrum och ska försöka koncentrera
mig på hur jag vill att vårt nya lilla kök ska se ut.
För en gångs skull i mitt liv ska jag få nytt kök i lugn och ro, 
utan att det ska gå så fort att bestämma allt
så att man inte hinner med att tänka och drömma.
Men vet ni jag kommer inte på något, 
jag flaffar runt på nätet och i magasin och kan absolut inte bestämma hur 
jag vill ha det....



som nu flaffa jag iväg igen, fick tag i dotterns senaste Elle och där 
var bilden på nya väskan från Mulberry, som jag varit inne på
NK och känt/klämt på.



Åh, vad snygg den är, får starka VILL HA begär.


Nej nu släpar jag fram dammsugar´n och gör lite nytta, 
får se om det kan hjälpa att ge mig
lite mer inspiration till att rita upp ett blivande nytt kök.


Ha - en- fin- torsdag