fredag 13 september 2013

NEW IN...






Dags att uppgradera höstgarderoben,
ryktet säger att hösten äntligen är på G...




I förmiddags gick jag ner till Mimmi
som har den fina butiken som du hittar här


& fick med mig lite snyggt hem från mina favoritmärken
Line of Oslo & Hunkydory 




Den här kommer att bli en stor favorit i höst,
går att använda som cape/halsduk, tänker också att den
kan ligga lite snyggt draperad över soffan och användas som stickad pläd.
Så fantastiskt mjuk & skön.
Ett stort  + på den:)




Köpte också med mig en lite snyggare blus custommade
och svarta mönstrade jeans maison scotch.
Gillar egentligen inte mönstrade jeans, 
antagligen för att jag inte tycker det passar...i min ålder,
men dessa är svart på svart så mönstret syns inte alls så mycket,
passar mig perfekt.





Den har jeansen Line of Oslo, kommer jag använda
flitigt denna höst.  
Avslappnat & löst...det är min melodi.


Nu väntar en härlig fredagskväll...grillning står på kvällens schema.
Fläskfilé,  lammytterfilé & till det gratinerade rotfrukter & chevrécreme.
Låter precis så avslappnat & löst som jag vill ha det.




Ha nu en riktigt skön fredagskväll.


k r a m åsa