lördag 14 september 2013

GODMORGON...








vaknar till ännu en STRÅLANDE soldag,
detta måste vara den BÄSTA sommaren jag någonsin varit med om.


Terassdörrarna står vidöppna och solen vräker sig in.

Sitter placerad framför nyhetsmorgon & tittar på denna duktiga trädgårdsmästarinna
som tipsar om vårlökar...dessutom rådjurssäkra sådana.




Måste köpa hem ett gäng lökar & plantera...är inte så duktig på det.
Såhär när hösten gör sig påmind glöms liksom trädgården bort, eller kanske
det är så enkelt att man känner sig mättad...mättad på rabatter & ogräsrensning.

Men jag vet ju hur lycklig man blir till våren när de första gröna börjar visa sig,
så med aningen tvång ska jag anstränga mig att få ner lite lökar, nästa vecka
får det bli ett besök på Zeta´s.




Dags att ta sig in i duschen, idag blir det food & interiör event på stan.

Mat & Interiör...min absoluta favoritcombo,
det kan ju absolut inte bli fel...
Tänker plocka med mig tungkameran, så kan jag bjuda på lite bilder senare.


UT I SOLEN...imorgon kommer hösten


k r a m åsa