fredag 16 augusti 2013

#FROMWHEREISIT








Kommer hem efter en dag inomhus.
I morse när jag åkte var det sommar, nu känns det verkligen 
som hösten är väldigt nära.


Sitter vid matbordet & väntar på middagen.
Maken grillar & jag gör absolut ingenting.


Känner mig aningen låg, tung i huvudet...& nästan en känsla av ledsen.




Vad konstigt det där är...igår var allt super, kvällen var ljuvlig,
idag vill jag bara dra nått gammalt över mig.




Vad är det egentligen som styr dessa känslor hos oss,
känslor som bara dyker upp utan att man egentligen vet vad som är fel...




Så fort jag fått maten i mig, kommer jag slänga mig i soffan.
Jag har nått gammalt, hundarnas pläd...den kommer jag dra över mig.
Trots att det är fredag, kommer inget fredagsmys infinna sig hos mig idag,
det är en sak som är säkert.

Jag får hoppas på lördagsmys istället!



Vill ändå i mitt bittra mood önska er en mycket 
mysig fredagskväll.



k r a m åsa