lördag 13 juli 2013

VILKEN SOMMAR VI HAR...









är den inte helt fantastiskt



lata, härliga dagar på bryggan...
Detta är vad jag kallar en riktig sommar, den är vi verkligen värda
efter förra årets snåla soldagar.


Morgonfika, lunch, eftermiddagsfika & middag
kommer förhoppningsvis intagas här nere idag.
Är just nu uppe i huset för att förbereda dagens lunch,
med resterna från den grillade kycklingen vi åt i går kväll tillsammans
med fetaost & melonsallad.



Pojkarna utnyttjar sin badtrappa till max denna sommar,
tror de tar sig ett dopp ca. 5 ggr. per dag. Aningen modigare än mig,
har fortfarande INTE kommit i, men idag går det nog inte att undvika
det är dallrande varmt i luften.
Tror jag ska satsa på mitt premiärdopp just idag!



Sören ligger på tork tillsammans med sin ordinarie kotte,
som han precis har varit och hämtat upp från vattnet.




Nu ska jag packa ner lunchen och kvista ner till
bryggan igen.   

Hoppas ni har lika underbart väder
och har möjlighet att fylla på  SOL depåerna.




k r a m åsa