onsdag 3 april 2013

GODKVÄLL...











Här i huset råder ikväll någon form av trötthet.
Vet inte om det är den berömda VÅRtröttheten som slagit till
eller kan det vara så simpelt att det är den berömda kvinnliga månadströttheten
som drabbat oss...


I vilket fall, här sitter vi dottern & jag vid köksbordet och pratar om 
LIVET om drömmar...om framtiden...



Samtalen har en tendens att gå åt det djupare hållet,
när själen är lite lägre än i vanliga fall.
Tänker att även dessa dagar behövs, dessa en aning TUNGA dagar...



Vi drar tunga suckar och knaprar sakta i oss varsin
cookies till,  lyckliga att just dessa kakor låg och väntade
i frysen en sådan här allmänt lite låg dag.
Lite choklad gör ju genast stunden aningen bättre!

Så här skickar jag ett stort tack till L.I.S.A som bakat dessa
underbart ljuvliga cookies med mini-stop från Västergården...
De gjorde verkligen susen denna kväll.


Hoppas på ett aningen piggare inlägg imorgon,
det är ju ändå rejält med VÅR i luften...
Nu tar jag med mig en bok och drar mig upp till sängen,
kanske bra om man sover ut ordentligt ikväll tänker jag!




k r a m & g o d n a t t