fredag 12 april 2013














Fredagsstädning pågår här hemma, 
idag är det entréen som får lite extra kärlek.



Har pyntat på skåpet med lite nya blommor & blad



tulpaner, spökträd & murgröna, i vita krukor mot det svarta.





Vi har en väldigt liten glasveranda som hall och den försöker
jag hålla i enbart svart & vitt, för att intrycket ska hållas lite lugnt,
på denna lilla yta!







Tycker det är viktigt att entréen är ombonad, att man direkt får en känsla
av husets karaktär...det gillar jag





Utanför i mina svarta krukor ligger fortfarande vinterpyntet kvar,
men jag har hört att man lovar att VÅREN kommer på söndag.
Därför tjuvstartar jag redan idag och tar mig iväg
till min lokala trädgårdsbutik i jakt efter penseer, för nu ska även
utsidan av glasverandan få sig en omgång kärlek!


NJUT FREEDAGEN


k r a m åsa