onsdag 17 april 2013

ATT ÄLSKA KERAMIK...















WOW...idag har jag vår här hemma hos mig.
Lunch på terassen...det känns ju inte helt fel...



Dessutom i sällskap med nya keramik krukor,
vilket gör mig extra lycklig!


Ni vet ju att jag verkligen älskar  FINT keramik,
det gör det lättaste lunch läcker...





Så nu kära vänner ska jag presentera Er för någon EXTRA



nämligen EVA BERGVALL och FormFrånSkå.
Det är denna bruden som gör de fantastiska keramik kåsorna
som jag visat ett flertal gånger här på min blogg & på mitt insta.



Hälsade på i hennes underbara ateljé idag och fick
givetvis med mig helt fantastiskt fina saker hem igen.
Underbara krukor, med helt ljuvliga fat till.



Skålar i samma stil som mina fika kåsor, jag bara säger det
SÅ FIINA.




& en kakelplatta med inbygd hängare, kommer passa super 
här hemma i köket till mina kökshandukar.





Dessutom hittade jag TUSSILAGO, 

jamenvisst NU ÄR DET VÅR...



k r a m åsa


PS. Eva hälsar att det går jättebra att beställa varor
direkt från hennes hemsida, det är bara att ringa eller mejla!